Iniciamos o mes de maio, mes das flores e mes de María. Hai que ir preparándose para as diferentes celebracións que teremos ó longo de todo o mes: primeiras comuñóns, Marcha Mariana a Muxía, graduación, confirmación… e ofrenda a María Divina Pastora.

O que nos agarda nesta primeira semana é o seguinte:

  • Do 1 ó 5: Excursión de fin de curso para o alumnado de 4º ESO á Costa Dourada (Salou, Port Aventura, Barcelona e Tarragona).
  • Martes 2: Visita ó Museo de Arte Contemporáneo (MAC) para 5º Primaria e nova sesión de ensaios para os “artistas” do proxecto «Un día de cine».
  • Xoves 4: Formación para as nais e pais dos nenos de 1ª Comuñón 1º ano (16.30 e 19.30 h).
  • Venres 5: Visita ás instalacións de La Voz de Galicia para o alumnado de 1º BAC; Obradoiros con IKEA no colexio para alumnas/os de 1º e 2º Primaria (grupo B). Pola tarde, celebración do perdón para as nenas e nenos de 2º ano de 1ª Comuñón así como para as súas familias.

Feliz semana para todos!!!

«El P. Faustino vivió la cercanía de Dios en él y desde esta experiencia fue transparencia de un Dios cercano para todos aquellos que padecían necesidad. Fue el hombre de la solidaridad evangélica que, ante la necesidad que descubre a su alrededor, entrega sin límites lo mejor que tiene, la vida. Fue el hombre samaritano que, con su atención y dedicación a los más pequeños y necesitados, a la mujer marginada a nivel educativo, se hizo acogida, palabra, ternura de Dios para ellos. En el P. Faustino Míguez descubrimos una santidad tejida de cotidianeidad, de pasión por la escuela, de amor y entrega a la niñez y juventud, de sencillez de vida, de mirada amorosa y llena de posibilidades para los demás, de pequeños gestos en el día a día, hechos desde el Amor. Contemplar y gozarnos con la santidad del P. Faustino ha de despertar en nosotros esa llamada a la santidad que Dios nos hace, día a día, en cada momento».
(Palabras extraídas do comunicado de M. Sacramento Calderón, 20/04/17)