Semana do mestre, semana de lembrar a S. Xosé de Calasanz por medio de actividades… e de colaborar co Banco de Alimentos na gran recollida do venres e sábado. As actividades previstas son:

  • Luns 21: Eucaristías na honra de S. Xosé de Calasanz desde 1º de Primaria ata 2º de Bacharelato.
  • Xoves 24: Inicio dos exames da 1ª avaliación para o alumnado de 2º BAC. O horario dos mesmos está publicado nesta páxina.
  • Venres 25: Teatro en Afundación, De fábula, para o alumnado de 1º e 2º de Primaria; visita ó Planetario para o alumnado de 1º ESO-A. Desde as 15.00 h da tarde deste venres ata as 22.00 h da noite do sábado, alumnos de 3º e 4º ESO e BAC colaboran na Gran Recollida do Banco de Alimentos, no Carrefour do Centro Comercial Los Rosales. Estarán acompañados de monitores e algúns profesores.

Feliz semana para todos!

migrnates«Muchos pobres viven en lugares particularmente afectados por fenómenos relacionados con el calentamiento, y sus medios de subsistencia dependen fuertemente de las reservas naturales y de los servicios ecosistémicos, como la agricultura, la pesca y los recursos forestales. No tienen otras actividades financieras ni otros recursos que les permitan adaptarse a los impactos climáticos o hacer frente a situaciones catastróficas, y poseen poco acceso a servicios sociales y protección […]. Es trágico el aumento de los migrantes huyendo de la miseria empeorada por la degradación ambiental, que no son reconocidos como refugiados en las convenciones internacionales y llevan el peso de sus vidas abandonadas sin protección normativa alguna […]. La falta de reacciones ante estos dramas de nuestros hermanos y hermanas en un signo de la pérdida de aquel sentido de responsabilidad por nuestros semejantes, sobre el cual se funda toda sociedad civil».
Laudato Sí’ 25